אסטרטגיה שיווקית מעצם טבעה הינה תפיסת פוזיציה נבחנת משל המתחרים. ממיפוי, שערכנו על פוזיציות שיווקיות בשוק הבנקאות בישראל הסתבר, כי קיים יחס הפוך בין המיקוד השיווקי לבין גודל הבנקים בישראל. להלן
רקע ומטרה הטמעת מערך KPI’s ושגרות עבודה במפעל יצרני– הפרויקט עסק באפיון והטמעת מדדי ביצוע לעובדים וכן בייסוד שגרות ניהול למערך שרשרת האספקה במפעל במטרה לשפר את הפריון ואת רמת
לסביבה התחרותית בה אנו חיים, השלכות רבות על התנהלות השוק והכוחות הפועלים בו. רבים מן המוצרים הם בעלי משך חיים קצר במיוחד, לעתים של מספר חודשים בלבד, ומאידך, דרישות הצרכנים
בעשורים האחרונים המונח הון אנושי הפך להיות שגור בפיו של כל מנהל ללא קשר למיקומו בדרג הארגוני. את המונח הגדירו כלכלנים מסוף שנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת (ג,. בקר,ג,.
פרויקט שיפור שירות ותהליכים באגף הרכש רקע והאתגר של הפרויקט הרכש פועל בשלושה ענפים: רכש טכנולוגי, רכש כללי, ורכש בינוי. מנהלי אגף הרכש בארגון העלו בפני תפן מספר בעיות שברצונם