השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    צור קשר

    צור קשר

    ניהול פרויקטים גלובליים

    היי טק / כתבה / פיתוח וניהול פרויקטים

    בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה ברורה בה חברות רבות מרחיבות את גודלן ופעילותן העסקית על ידי הרחבת הפריסה הגיאוגרפית, פניה לשווקים חדשים, או באמצעות ביצוע תהליכי קונסולידציה (מיזוג ורכישה). בסביבה

    נוח לכולם – אסטרטגיה שיווקית בשוק חנויות הנוחות בחו"ל

    לוגיסטיקה וקמעונאות / מגזרים

    במאמר נציג Case Study המתאר תהליך בניית אסטרטגיה שיווקית לרשת חנויות נוחות בתחנות דלק במספר מדינות בחו"ל. יישום התכנון האסטרטגי הוביל לשיפור משמעותי ברווחיות, בנתח השוק ובנתח הארנק בחנויות בהן הוטמעה האסטרטגיה.

    היחס ההפוך בין המיקוד השיווקי לבין גודל הבנקים בישראל

    מגזרים / שירותים פיננסיים

    אסטרטגיה שיווקית מעצם טבעה הינה תפיסת פוזיציה נבחנת משל המתחרים. ממיפוי, שערכנו על פוזיציות שיווקיות בשוק הבנקאות בישראל הסתבר, כי קיים יחס הפוך בין המיקוד השיווקי לבין גודל הבנקים בישראל. להלן

    מורכבות בשרשרת האספקה –מניעה, צמצום, ניהול

    יצור / מגזרים

    מניעה, צמצום וניהול הן שלוש מילות המפתח המאפשרות לקיים שרשרת אספקה יעילה, רווחית ותחרותית, בעולם שבו נדרשים לפעול מול מספר רב של ספקים ולקוחות תוך דרישה מתמדת לשינויים ולהתאמות בכל אחד ממרכיבי

    הקמת מערך מדידה ובקרה (KPI's) לתחום שרשרת האספקה במפעל יצרני מתחום מוצרי הצריכה

    יצור / תיאור מקרה / תפעול וייצור

     רקע ומטרה הטמעת מערך KPI’s ושגרות עבודה במפעל יצרני– הפרויקט עסק באפיון והטמעת מדדי ביצוע לעובדים וכן בייסוד שגרות ניהול למערך שרשרת האספקה במפעל במטרה לשפר את הפריון ואת רמת

    ייעול תהליכי עבודה והגברת תפוקה בחברת QA

    No tags available

    בשנים האחרונות התגלו אי-סדרים ובעיות התייעלות בפעילות מחלקה בחברה מסויימת, העוסקת בבדיקות תוכנה. המחלקה שבמרכז מקרה חקר זה עובדת מזה כעשר שנים בפרויקט מול לקוח בודד. פרויקט זה מתנהל תוך

    שרשרת האספקה ומתודולוגיית LEAN PRODUCTION

    lean / שרשרת האספקה / תוכן מקצועי

    לסביבה התחרותית בה אנו חיים, השלכות רבות על התנהלות השוק והכוחות הפועלים בו. רבים מן המוצרים הם בעלי משך חיים קצר במיוחד, לעתים של מספר חודשים בלבד, ומאידך, דרישות הצרכנים

    העצמת עובדים ו- LEAN

    lean / העצמת עובדים / תוכן מקצועי

    בעשורים האחרונים המונח הון אנושי הפך להיות שגור בפיו של כל מנהל ללא קשר למיקומו בדרג הארגוני. את המונח הגדירו כלכלנים מסוף שנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת (ג,. בקר,ג,.

    1 6 7 8 9 10
    דילוג לתוכן