רקע חברה מתחום האנרגיה אשר מתעסקת ברכש והובלת חומר גלם ייעודי לישראל. לצורך צמיחה עתידית והרחבת פעילות החברה, וכתוצאה משינויים עתידיים בשוק האנרגיה בישראל ובעולם, עלה הצורך בבחינת כיווני פעולה
המקום – קו שילובים והרכבות, מפעל מבת, חטיבת אלקטרוניקה, התעשיה האווירית. הזמן – שבוע 52, סוף ינואר 2001. המטרה – שיפור משמעותי בתהליך אשר יניב הגדלת הרווח, יקטין עלויות ויקצר
השוק סוער… קשה לחזות מראש את כל הסערות הפוקדות את המשק. שינויים בשוק יכולים להיות משני סוגים: שינויי שוק איטיים שינוי בעל פרופיל נמוך- לעיתים מתחיל כשינוי שולי, אך בחלוף הזמן
אור הלקוח אחת מהחברות הגדולות בישראל לבניה, תשתית ועבודות עפר. מטרת הפרויקט החברה פנתה לחברת תפן לסיוע בייעול אתרי הבניה. פעילות תפן במהלך הפרוייקטים נבחנו האתרים בכמה מישורים: אופן הניהול
נכסים בלתי מוחשיים ובייחוד מותגי החברה, מהווים מרכזי בחברות עסקיות. חברות הרוצות להבטיח צמיחה לאורך זמן, במקביל להגדלת הערך לבעלי המניות, חייבות לשאוף למקסם את ערכו של המותג ואף להציב
התקופה הנוכחית מאופיינת בירידה בביקושים ובעלייה ברמת אי-הוודאות, ועל כן היא מציבה אתגרים תפעוליים רבים בפני החברות. רוב האתגרים עוסקים בצורך לשמור על רמת שירות רצויה תוך צמצום עלויות Cost
שיאת ענקית האופנה GAP בצפון אמריקה, מרקה הנסן, לא האמינה שזה קורה לה: היא מצאה את עצמה במרכזה של מתקפה ציבורית מצד צרכני החברה שפשוט לא אהבו את הלוגו החדש
כיצד תאגידים צריכים להתמודד עם המחאה החברתית? מה תאגידים צריכים לעשות כאשר המחאה פוגעת במותג ובערך החברה? ממה להימנע? היום קל יותר לציבור להתאגד ולמחות, אך מחאות חברתיות קרו גם