הדרכות ככלי למצוינות בניהול לתשתית ניהול הידע בארגון חשיבות רבה ותרומה של ממש לשיפור מיומנויות הניהול והביצוע בהיבטים של זמן, איכות, תכולה,תקציב, הון אנושי, תקשורת, ניהול סיכונים ושביעות רצון
עם הפנים ללקוח- סגמנטציה מבוססת צרכים סגמנטציית לקוחות הינה כלי הכרחי ומרכזי בארגון ממוקד לקוחות. היא מאפשרת בחינה פרטנית, הבנת הצרכים של הלקוח והתאמה של הצעת הערך המבדלת. בעבר, בעיקר
גיבוש אסטרטגיה עסקית אודות החברה בנק בינוני-קטן המשתייך לאחת מקבוצות הבנקאות הגדולות בישראל והפונה בעיקר ללקוחות פרטיים מסקטור מוגדר במגזר הציבורי. רקע הסקטור אליו פונה הבנק הינו סקטור "מחוזר" ביותר
איומים סביבתיים הגבירו בשנים האחרונות את “הטרנד הירוק” בחברות, כפי שלא נראה מעולם. שתי סיבות עיקריות דוחפות לקראת התנהגות ידידותית לסביבה של חברות: הקשחת הרגולציה המקומית והבינלאומית והתנודתיות הגבוהה במחירי
אודות החברה חברה המשווקת ומפיצה מוצרים מתחומי הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון, בארץ ובאירופה. בעלת זיכיון בלעדי להפצת מוצרים של קונצרן מוצרי צריכה בינלאומי. רקע לאחר ביצוע מוצלח של פרויקט מצוינות תפעולית
ניהול פורטפוליו פרויקטים – האם ארגונך מנהל את הפרויקטים הנכונים? עיתות משבר מאלצות ארגונים רבים להיאבק על שרידותם ועל מיצובם בשוק: מחקרים מראים (Baveja, S. S., Ellis, S. & D. Rigby.
בחינה ארגונית באחד מבתי המלון אודות הלקוח הלקוח הינו רשת מלונות וותיקה בישראל בעלת סטנדרט שירות גבוה מאוד המלון שנבחן פונה בעיקר ללקוחות עסקיים, אך גם לתיירות חוץ ופנים רקע
בשנה האחרונה גבר הבאזז סביב נושא השיווק ברשתות חברתיות ופתאום נדמה שמותגים רבים מקימים עמודים ממותגים בפייסבוק, חשבונות טוויטר ולעתים אף ערוצי יו–טיוב. אך האם זו הדרך? האם יצירת פעילות