בחזרה לעתיד כשחברה מעוניינת לצמוח ולהתפתח בקו עסקים או בקו מוצרים חדש, עולה שאלת המותג. בפני החברה עומדות שתי אפשרויות עיקריות: מתיחת מותג קיים או החדרה של מותג חדש. האם
שילוב מתודולוגיות ניהול פרויקטים ו – Six Sigma להשגת מצוינות ארגונית על פניו ניתן היה לומר שמתודולוגיות ניהול הפרויקטים ו – Six Sigma מוכוונות לתחומי פעילות שונים ושילובן זו בזו לא יביא
הדרכות ככלי למצוינות בניהול לתשתית ניהול הידע בארגון חשיבות רבה ותרומה של ממש לשיפור מיומנויות הניהול והביצוע בהיבטים של זמן, איכות, תכולה,תקציב, הון אנושי, תקשורת, ניהול סיכונים ושביעות רצון
עם הפנים ללקוח- סגמנטציה מבוססת צרכים סגמנטציית לקוחות הינה כלי הכרחי ומרכזי בארגון ממוקד לקוחות. היא מאפשרת בחינה פרטנית, הבנת הצרכים של הלקוח והתאמה של הצעת הערך המבדלת. בעבר, בעיקר
גיבוש אסטרטגיה עסקית אודות החברה בנק בינוני-קטן המשתייך לאחת מקבוצות הבנקאות הגדולות בישראל והפונה בעיקר ללקוחות פרטיים מסקטור מוגדר במגזר הציבורי. רקע הסקטור אליו פונה הבנק הינו סקטור "מחוזר" ביותר
איומים סביבתיים הגבירו בשנים האחרונות את “הטרנד הירוק” בחברות, כפי שלא נראה מעולם. שתי סיבות עיקריות דוחפות לקראת התנהגות ידידותית לסביבה של חברות: הקשחת הרגולציה המקומית והבינלאומית והתנודתיות הגבוהה במחירי
אודות החברה חברה המשווקת ומפיצה מוצרים מתחומי הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון, בארץ ובאירופה. בעלת זיכיון בלעדי להפצת מוצרים של קונצרן מוצרי צריכה בינלאומי. רקע לאחר ביצוע מוצלח של פרויקט מצוינות תפעולית
ניהול פורטפוליו פרויקטים – האם ארגונך מנהל את הפרויקטים הנכונים? עיתות משבר מאלצות ארגונים רבים להיאבק על שרידותם ועל מיצובם בשוק: מחקרים מראים (Baveja, S. S., Ellis, S. & D. Rigby.