חדשנות הינה מרכיב משמעותי הנדרש לחברות בכדי לשרוד ולשגשג בסביבה התחרותית בה הן פועלות.
ההיכרות המעמיקה של Tefen עם מגוון תעשיות ושווקים, והמומחיות הייחודית שלנו – המשלבת אספקטים אסטרטגיים ותפעוליים – הופכות אותנו לשותף האולטימטיבי לכל לקוח השואף לקדם ולהגביר את האלמנטים החדשניים במוצריו ובתרבות הארגונית שלו.
אסטרטגיה
Tefen מלווה את לקוחותיה בתהליך הגדרת המטרות והאסטרטגיה החדשנית שלהם תוך התבססות על דיאגנוסטיקה חדה ויציבה המשקללת את היכולות הפנימיות של הלקוח, הסביבה התחרותית בה הוא פועל, פערים מבניים וטרנדים העשויים להשפיע על האסטרטגיה ועל מהלכי החדשנות.
בשוק תחרותי – שילוב חדשנות עם מטרות אסטרטגיות מוגדרות הוא הכרחי בכדי להשיג יתרון תחרותי בר-קיימא ולהבטיח שורה תחתונה אופטימאלית.
אנו עושים שימוש במגוון כלים וגישות, מאסטרטגיית Blue Ocean עד ניתוח טרנדים עתידיים, בכדי לאתר את ההזדמנויות המבטיחות ביותר ולזהות את המקומות בהם ללקוח מלוא הפוטנציאל לנצל אותן.
היכולת למצוא את ההזדמנויות החדשניות והמתקדמות ביותר ולבנות את היכולות הפנימיות הנדרשות מראש – תסייע למצב את החברה כמובילה וחלוצה בתחומה ותשפיע על ההכנסות, כמו גם על תפיסת המותג לשנים רבות.
פיתוח DNA חדשני
Tefen מסייעת ללקוחותיה לפתח קווים מנחים, כלים ותהליכים פנימיים היוצרים בחברה DNA של חדשנות ומפתחים ומשרישים הליכי פיתוח וחדשנות מתמשכים ומצליחים.
קיימים מספר מודלים ליצירת הליכי חדשנות ארגוניים.
אנו מסייעים לחברות לבנות את המערכת המתאימה והיצירתית ביותר – שתבטיח הקמה ושימור של סביבה חדשנית ותעודד יצירתיות התואמת את מטרות הארגון.
Tefen תומכת בהבנייה של מערכת יעדים ומדדים הבוחנת את תהליכי החדשנות, את השפעתם האסטרטגית על הארגון בטווח הקצר והארוך ואת ה- ROI שלהם. אני מסייעים לחברות לשפר את המבנה הארגוני שלהן ואת תהליכי קבלת ההחלטות- בכדי לייצר משפך חדשנות אפקטיבי שיביא לביצועים עיסקיים טובים יותר בסביבה התחרותית הנתונה.