בשנים האחרונות התגלו אי-סדרים ובעיות התייעלות בפעילות מחלקה בחברה מסויימת, העוסקת בבדיקות תוכנה.
המחלקה שבמרכז מקרה חקר זה עובדת מזה כעשר שנים בפרויקט מול לקוח בודד. פרויקט זה מתנהל תוך בעיות בתפוקה ובעבודה השוטפת, דבר שהוביל לירידה ברווחיות המחלקה. החברה פנתה ל-Tefen, לצורך ארגון תהליכי העבודה וחיסכון כלכלי.
Tefen ביצעה הערכה של המצב הקיים בחברה, גיבשה תכנית לייעול הפרויקט והמחלקה, והציעה המלצות להשגת התייעלות ושיפור הרווחיות בפעילות החברה, בארבעה תחומים עיקריים: