מטרתה של אסטרטגיה עסקית מוצלחת היא השגת יתרון תחרות ארוך טווח ובר-קיימא.
ניתן להשיג יתרון זה בדרכים מגוונות: פיתוח מוצר חדשני ומתקדם, מתן שירות נחוץ או מיצוי ייחודי של משאבים נתונים ויכולות הקיימות בארגון.
בכדי לקדם את רווחיות הארגון יש להבין לעומק את מצבו הנוכחי של השוק ואת הטרנדים העתידיים הצפויים בו, לבחון את השינויים הפוטנציאליים באופי התעשייה ולתכנן באופן פרטני כיצד להשיג ערך מקסימאלי באמצעות מינוף יכולותיה של החברה.
במהלך השנים ליוותה Tefen לקוחות רבים מתעשיות ושווקים מגוונים בתהליכי עיצוב, הגדרה והשקה של אסטרטגיה עיסקית אפקטיבית.
איתור מקורות הרווח ארוכי הטווח מצריך ניתוח מעמיק של השוק ושל התחרות והבנה ברורה של צרכי הלקוחות בהווה ובשנים העוקבות. יש לבחון את הטרנדים ומקורות החדשנות הרלבנטיים ובוחנים ומכמתים את השדה העתידי והפוזיציה התחרותית של הלקוח.
שילוב הניתוחים החיצוניים עם מיפוי פנימי של החברה ויכולותיה מאפשר ל- Tefen להגדיר חלופות אסטרטגיות, הנמדדות בשני צירים כמותיים קריטיים – ההשפעה הצפוי על הערך שמייצרת החברה וקלות היישום הצפויה בהשלמת המהלך.
Tefen נוקטת בגישה מוכוונת תוצאות הממוקדת בגיבוש הצעדים הספציפיים הדרושים ללקוח בכדי להשיג את היתרון התחרותי בזירה העתידית תוך עיצוב עמדה תחרותית ייחודית שהיא חדשנית וברת-השגה עבורו.
עקב הגלובליזציה של הכלכלה, הולך וגדל מספר הארגונים השואפים ליזום או לחזק את חדירתם לשוק הבינלאומי, במיוחד בשווקים מתפתחים, כאמצעי להגדיל את העסק ולהפיץ את המוצרים והשירותים שלהם. עם נוכחות במספר מדינות ובסיס ידע בינלאומי נרחב, אנו מסייעים ללקוחות לפתח אסטרטגיה בינלאומית שבודקת את האפשרויות להרחבת אופק הצמיחה של החברה, תוך דיווח על היתרונות של האתרים הפוטנציאליים השונים.
אסטרטגיית מיזוגים ורכישות (M&A) הינו מנוע צמיחה אפקטיבי במיוחד עבור ארגונים לייצר ולשמר יתרון יחסי בענף בו הן פועלות ובכדי להיכנס לשווקים חדשים ולהשיג צמיחה בינלאומית. Tefen מסייעת ללקוחותיה לזהות יעדים ולפתח את האסטרטגיה המעשית ביותר עבורם, לצורך הגשמת החזון והיעדים של החברה. הצלחת הליך מיזוג או רכישה מחייבת תכנון, הכנה וביצוע מעמיקים.
Tefen פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה לאורך התהליך כולו, לפני המיזוג ואחריו, תוך שימוש במתודולוגיות וכלים מוכחים על מנת להבטיח אינטגרציה מיטבית. במסגרת בחינת המיזוג, התכנון וההוצאה לפועל שלו אנו עורכים בדיקת נאותות של הארגון, בחינה של התאמתו העיסקית, הארגונית והתפעולית לרוכש והתאמה קפדנית של המשאבים והיכולות הארגוניות לחזון ולמטרות העיסקיות.
הצלחתו של תהליך מיזוג או רכישה תלויה בהתבוננות כוללת על התהליך – מההיבטים האסטרטגיים הרחבים ביותר ועד ליישום מתוכנן ומוקפד:
אנו מלווים את לקוחותינו ביישום, מתחילת ההפעלה המשותפת ועד להתייצבות הארגון המאוחד כנגזרת מהיעדים ותוכנית העבודה שהוגדרו.